مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:052022-11-07اقتصادي

30 هزار فرصت شغلی برای مهارت آموزان استان بوشهر ایجاد می شود


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: امسال 30 هزار فرصت شغلی در استان بوشهر برای مهارت آموزان ایجاد می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصدق کشاورزی صبح دوشنبه در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه ای بوشهر اظهار داشت: مهارت آموزی و حرفه ای بودن سهم بسزایی در بهره وری کارگاه های تولیدی خواهد داشت.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه امسال 30 هزار فرصت شغلی در استان بوشهر برای مهارت آموزان ایجاد می شود افزود: مهارت آموزی از اولویت های وزارت کار است.

وی اضافه کرد: باید فرهنگ استفاده از نیروهای ماهر، متخصص و دارای مهارت را در شرکت ها و صنایع مستقر در استان بوشهر تقویت کنیم ضمن اینکه خود کارجویان هم باید به کارآموزی و مهارت افزایی توجه ویژه ای داشته باشند.

کشاورزی با بیان اینکه فرهنگ کار، مهارت آموزی و آموزش کاربردی باید از مدارس و بنیان خانواده ها آغاز شود افزود: در این صورت تحولی عظیم در جامعه شکل خواهد گرفت و اکنون مهمترین هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری مقوله اشتغال است که با همکاری سازمان های زیر مجموعه با تمام تلاش پیگیری می شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بوشهر با بیان اینکه دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی باید با اهتمام کامل در توسعه اشتغال در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار فرصت شغلی برای مهارت آموزان استان بوشهر ایجاد می شود

30 هزار فرصت شغلی برای مهارت آموزان استان بوشهر ایجاد می شود