مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 07:552022-11-07سياسي

فضای مجازی مجرم اصلی طلاق ها در خراسان جنوبی


معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: فضای مجازی در افزایش طلاق ها در استان بسیار تأثیرگذار است و باید با ترویج ازدواج آسان مشکلات موجود را کاهش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا طالبی شامگاه یکشنبه سید محمد رضا طالبی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: اعتقادات دینی مردم خراسان جنوبی، در زمینه ازدواج بسیار اثرگذار است و خیرین و دستگاه های فرهنگی با ترویج فرهنگ ازدواج آسان باید به این سمت حرکت کنند.

وی با بیان اینکه بعضی از جوانان علت ازدواج نکردن خود را وجود مشکلات اقتصادی اعلام می کنند، افزود: وجود فرهنگ های نادرستی مانند تجمل گرایی چشم و هم چشمی سبب افزایش توقعات خانواده ها و جوانان شده است.

طالبی گفت: زیاد شدن فاصله بین بلوغ جنسی تا زمان ازدواج، سبب شده که افراد تمایل به ازدواج نداشته باشند و انتخاب همسر در این شرایط برای آنها سخت می شود.

به گفته وی مردم خراسان جنوبی افرادی قانع هستند و با کمبودها می سازند اما فضای مجازی در میزان افزایش طلاق ها انجام شده در استان و همچنین مجرد بودن افراد جامعه بسیار تأثیر گذار است.

ضرورت اصلاح قانون جوانی جمعیت طالبی اظهار کرد: امنیت غذایی در این زمینه بسیار تأثیر گذار است و اگر کشاورزی پایدار در روستاها رونق داشته باشد، با ماندگاری افراد در روستاها خیلی از مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی مجرم اصلی طلاق ها در خراسان جنوبی

فضای مجازی مجرم اصلی طلاق ها در خراسان جنوبی