مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 00:152022-11-06سياسي

اجرای طرح «دوباره زندگی» در بوشهر/ازدواج مجدد بانوان تسهیل می شود


تسهیل در روند ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار در استان بوشهر از برنامه های مهم در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است که باید ویژه تر دیده شود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: سال ها است که تسهیل در روند ازدواج به عنوان یک مطالبه مهم در جامعه مطرح می شود و انتظار می رود که همه ظرفیت ها برای تحقق این مهم به کار گرفته شود.

در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خواسته سیاست های کلی نظام بر اساس فرامین ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدامات خوبی صورت گرفته که یکی از این طرح ها طرح دوباره زندگی است.

اجرای طرح دوباره زندگی به منظور ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار در استان بوشهر کلید خورده و انتظار می رود که همه مسئولان و نهادهای مربوطه برای تحقق این امر پای کار باشند.

به همین منظور با حمایت های ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری مؤسسه پیوند سبز و مردمی سازی طرح دوباره زندگی زمینه ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار در استان بوشهر فراهم شد.

در همین راستا نشست ساماندهی ازدواج مجدد با محوریت بانوان سرپرست خانوار در بوشهر برگزار شد تا مسئولان با همکاری بهتر و بیشتر بتوانند عملکرد دقیق تری در این راستا داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «دوباره زندگی» در بوشهر/ازدواج مجدد بانوان تسهیل می شود

اجرای طرح «دوباره زندگی» در بوشهر/ازدواج مجدد بانوان تسهیل می شود