مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 00:102022-11-06اقتصادي

چگونه ماهی 100 هزار دلار از شبکه های اجتماعی پول درمی آورند؟


برای به دست آوردن ماهانه 100 هزار دلار از یوتیوب، اینستاگرام و تیک تاک، باید تعداد مشخصی دنبال کننده داشته باشید و از قوانین این شرکت ها پیروی کنید.

- برای به دست آوردن ماهانه 100 هزار دلار از یوتیوب، اینستاگرام و تیک تاک، باید تعداد مشخصی دنبال کننده داشته باشید و از قوانین این شرکت ها پیروی کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اینفلوئنسرها در شبکه های اجتماعی مثل تیک تاک، اینستاگرام و یوتیوب می توانند پول زیادی را به دست بیاورند اما این امر وابسته به تعداد دنبال کننده ها و نیز میزان بازدید محتوایی است که به اشتراک می گذارند.

ستاره هایی مثل دویین جانسون (د راک)، کایلی جنر و کریستیانو رونالدو که هر کدام بیش از 200 میلیون فالوور در اینستاگرام دارند، در قبال هر پُستی که منتشر می کنند می توانند بیش از یک میلیون دلار درآمد داشته باشند، اما اینفلوئنسرهای معمولی برای به دست آوردن پول از فضای مجازی نیازی به این تعداد دنبال کننده ندارند.

الجزیره گزارشی به نقل از سی ان بی سی را منتشر کرده که در آن به این موضوع پرداخته شده است که اینفلوئنسرهای هر کدام از شبکه های اجتماعی برای به دست آوردن ماهانه 100 هزار دلار به چند دنبال کننده نیاز دارند؟ در این گزارش تعداد دنبال کننده لازم برای کسب درآمد از هر شبکه اجتماعی عنوان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه ماهی 100 هزار دلار از شبکه های اجتماعی پول درمی آورند؟

چگونه ماهی 100 هزار دلار از شبکه های اجتماعی پول درمی آورند؟