مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 18:252022-11-06اقتصادي

صنایع آلاینده اصفهان فعالیتی برای توسعه شهرهای مجاور نداشته اند


صنایع محترم به ویژه ذوب آهن و فولاددر حوزه مسئولیت های اجتماعی، هیچ اقدامی را برای توسعه شهرستان لنجان انجام نداده اند که گلایه جدی ما را در پی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید شهبازی، بعدازظهر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اصفهان اظهار کرد: شهر سده لنجان در 40 کیلومتری اصفهان، سومین شهرستان لنجان با جمعیت 22 هزار نفری است که به عنوان یک شهر ساحلی، 9 کیلومتر از زاینده رود را در دل خود جای داده است که عاملی برای ارتقای سطح این شهر باشد.

وی با اشاره به اینکه سده لنجان به شهر مهربانی و الفت معروف است و مردمی همراه و همدل دارد، افزود: سده لنجان به دلیل مجاورت سه صنعت فولاد، ذوب آهن و صنایع دفاعی اصفهان، یک شهر مهاجرپذیر محسوب می شود و قومیت ها و نژادهای مختلفی را در خود جای داده است که کنار یکدیگر با صلح و همگرایی زندگی می کنند.

شهردار سده لنجان با تاکید بر اینکه نگاه برخورداری به لنجان درست همانند استان اصفهان موجب شده در بسیاری مواقع مردم از داشته های طبیعی محروم باشد و حتی در مرکز شهرستان وضعیت مطلوبی وجود ندارد که کم لطفی در حق شهروندان است، بیان کرد: مردم این شهر در حوزه مدیریت شهری، آموزشی، ورزشی بهداشت و سلامت و حتی اشتغال چالش های مختلفی دارند و این انتظار هست که دستگاه های مسئول برای رفع این مشکلات تلاش خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع آلاینده اصفهان فعالیتی برای توسعه شهرهای مجاور نداشته اند

صنایع آلاینده اصفهان فعالیتی برای توسعه شهرهای مجاور نداشته اند