مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-06اقتصادي

2.7 میلیون مسافر از پایانه های مسافری آذربایجان غربی تردد کردند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد بالغ بر دو میلیون و 790 هزار مسافر از مبدأ پایانه های مسافری استان در هفت ماهه گذشته از سال جاری خبر داد.

- پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق آمار بالغ بر دو میلیون و 790 هزار مسافر با انجام نزدیک به 343 هزار و 560 سفر در 7 ماهه اول سال جاری از مبدأ پایانه های مسافری شهرستان های استان تردد کردند.

وی ادامه داد: در این مدت بیشترین تردد مسافر از پایانه های مسافری استان به ترتیب از مبدأ پایانه مسافری شهرستان ارومیه به تعداد نزدیک به 817 هزار مسافر، پایانه مسافری شهرستان میاندوآب به تعداد بالغ بر 335 هزار مسافر و پایانه مسافری شهرستان خوی به تعداد افزون بر 321 هزار مسافر انجام گرفته است.

آرامون گفت: بیشترین سفر انجام شده برای جابجایی مسافران نیز در 7 ماهه نخست امسال به ترتیب از پایانه مسافری شهرستان ارومیه با انجام نزدیک به 74 هزار سفر، پایانه مسافری شهرستان مهاباد با انجام افزون بر 47 هزار و پانصد سفر و پایانه مسافری شهرستان میاندوآب با انجام بالغ بر 30 هزار و 220 سفر صورت گرفت.

وی افزود: تا پایان مهر ماه سال جاری بیشتر از یک میلیون 497 هزار مسافر از طریق پایانه های مسافری استان سفرهای درون استانی را برای مسافرت انتخاب کرده و نزدیک به یک میلیون و 295 هزار مسافر نیز به سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2.7 میلیون مسافر از پایانه های مسافری آذربایجان غربی تردد کردند

2.7 میلیون مسافر از پایانه های مسافری آذربایجان غربی تردد کردند