مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-06اقتصادي

آمادگی برای سرمایه گذاری در اتحادیه مناطق آزاد حوزه ی خزر


معاون سرمایه گذاری خارجی صندوق توسعه ملی از آمادگی صندوق برای عضویت، مشارکت و ورود به سرمایه گذاری مستقیم در اتحادیه مناطق آزاد حوزه کشورهای حاشیه دریای خزر و کشورهای واقع شده در کریدور شمال-جنوب خبر داد.

- معاون سرمایه گذاری خارجی صندوق توسعه ملی از آمادگی صندوق برای عضویت، مشارکت و ورود به سرمایه گذاری مستقیم در اتحادیه مناطق آزاد حوزه کشورهای حاشیه دریای خزر و کشورهای واقع شده در کریدور شمال-جنوب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین عیوضلو در پی سفر به روسیه و با اشاره به امضای تفاهم نامه ای میان مناطق آزاد لوتوس روسیه و انزلی ایران در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه، اظهار کرد: ایده ی تشکیل اتحادیه مناطق آزاد حوزه کشورهای حاشیه دریای خزر و کریدور شمال به جنوب در این کمیسیون مطرح شد و صندوق توسعه ملی نیز آمادگی خود را برای عضویت و مشارکت در این اتحادیه و سرمایه گذاری مستقیم در طرح های موجود در این کریدور اعلام کرد.

وی افزود: کنسرسیومی بین منطقه آزاد انزلی، صندوق توسعه ملی و شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران (ایفیک) نیز تشکیل شده است.

به گفته معاون سرمایه گذاری خارجی صندوق توسعه ملی، اتحادیه مناطق آزاد کشورهای حاشیه دریای خزر و کشورهای واقع شده در کریدور شمال-جنوب، یکی ازعرصه های مناسب برای همکاری سه نهاد ایرانی فوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای سرمایه گذاری در اتحادیه مناطق آزاد حوزه ی خزر

آمادگی برای سرمایه گذاری در اتحادیه مناطق آزاد حوزه ی خزر