مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:132022-11-06سياسي

ماموریت رییس مجلس به کمیسیون آموزش/ نحوه استفاده از بازنشستگان در کلاس های درس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مهدی اسماعیلی با اشاره به سخنان امروز رییس مجلس در جلسه صحن علنی، اظهار کرد: یکی از مؤلفه های مهم نظام تعلیم و تربیت کشور، برخورداری از نظام نیروی انسانی توانمند، متخصص و کاردان است، یکی از دغدغه های مجلس یازدهم به ویژه کمیسیون آموزش ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش می ‎دانست و در این رابطه طرحی همه جانبه و مهم تدوین شد.

نماینده مردم میانه در مجلس  تأکید کرد: بعد از پیگیری های فراوان این طرح در کمیسیون آموزش به تصویب و راهی صحن علنی مجلس شد.

با توجه به تعدد لوایح و طرح هایی که در نوبت رسیدگی در صحن مجلس قرار دارند این طرح نیز در نوبت رسیدگی قرار دارد و بر اساس پیگیری ها از طرف هیأت رییسه مجلس این طرح نیز در نوبت خود مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: طبق سخنانی که امروز رییس مجلس در صحن علنی داشت این طرح مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، از این رو پیگیری ‎های ما برای تصویب این طرح در صحن مجلس ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی تأکید کرد: از سوی دیگر آموزش و پرورش برای جبران کسری نیروی خود از بازنشستگان استفاده می ‎کند که از طرف رییس مجلس به کمیسیون آموزش مأموریت داده شد تا گزارشی از نحوه به کارگیری بازنشستگان تهیه و به صحن مجلس ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت رییس مجلس به کمیسیون آموزش/ نحوه استفاده از بازنشستگان در کلاس های درس

ماموریت رییس مجلس به کمیسیون آموزش/ نحوه استفاده از بازنشستگان در کلاس های درس