مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-06سياسي

رسانه های گروهی برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان شهرکرد کمک کنند


رسانه های گروهی چهارمحال و بختیاری شهرداری را برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین واحدیان صبح یکشنبه در آیین معارفه شهردار شهرکرد بیان کرد: رسانه های گروهی به عنوان پُل ارتباطی بین مردم و مسئولان می توانند اصول شهروندی ارتباط میان مدیران و شهروندان را تقویت کنند.

وی با اشاره به تغییر درخواست های شهروندان به دنبال توسعه روزافزون جمعیت شهری افزود: شهروندان ساکن در شهرها امروزه علاوه بر درخواست های سخت افزاری، خدمات نرم افزاری را هم مطالبه دارند.

واحدیان تصریح کرد: برای رفع مشکلات کنونی شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری با 200 هزار نفر جمعیت علاوه بر حوزه سخت افزاری باید مطالعه و برنامه های منسجم را در دستور کار قرار داد و با دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان مختلف در سطح ملی و استانی تعامل و هم افزایی داشت.

وی شهر را موجودی زنده و نیازمند توجه دانست و یادآور شد: توجه به امور نرم افزاری در کنار بخش سخت افزاری به کمک و همراهی شهروندان با مجموعه مدیریت نیاز دارد.

واحدیان ارتقای آموزش شهروندان را باعث ایجاد حس تعلق اعلام و تأکید کرد: در صورت ایجاد حس تعلق بین شهروندان، مشارکت مردمی را تقویت می کند و امور مختلف شهری با کمترین سرمایه و بیشترین بهره وری محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های گروهی برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان شهرکرد کمک کنند

رسانه های گروهی برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان شهرکرد کمک کنند