مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-06پزشكي

فروش مکمل در باشگاه ورزشی ممنوع است/عطاری مرجع درمانی نیست


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به پیامدهای جبران ناپذیر کبدی، مغزی و کلیوی مصرف غیرتخصصی و خودسرانه مکمل های ورزشی، - ایسنا/فارس معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به پیامدهای جبران ناپذیر کبدی، مغزی و کلیوی مصرف غیرتخصصی و خودسرانه مکمل های ورزشی، گفت: عرضه و فروش مکمل غذایی در باشگاه های ورزشی منع قانونی دارد.

دکتر محمدجواد راعی یکشنبه 15 آبان با اشاره به اینکه رسالت اصلی دانشگاه علوم پزشکی تامین و حفظ سلامت مردم است، به خبرنگاران گفت: انجام نظارت بر روند تولید و عرضه محصولات و فرآورده های خوراکی، یکی از وظایف مهم دستگاه متولی سلامت جامعه محسوب شده و به شکل دقیق دنبال می شود.

راعی، انجام 240 بازدید از مراکز تهیه و توزیع فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل مانند داروخانه ها، باشگاه های ورزشی، عطاری ها و شرکت های تولید و پخش طی هفت ماه گذشته از سال 1401 را اقدامی در همین راستا ارزیابی و خاطرنشان کرد که در این زمینه از کارشناسان متخصص و زبده استفاده می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بازدید از باشگاه های ورزشی در خصوص نظارت بر اجرای قانون ممنوعیت ارائه مکمل، با همراهی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان را جزو برنامه های مستمر دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش مکمل در باشگاه ورزشی ممنوع است/عطاری مرجع درمانی نیست

فروش مکمل در باشگاه ورزشی ممنوع است/عطاری مرجع درمانی نیست