مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-06اقتصادي

یک شهر توریستی و تنها یک پمپ بنزین؟!/سی سخت همچنان در مدار محرومیت


جای سوال از مسئولان استانی این است که چرا نباید یک شهر توریستی که پذیرای ده ها هزار نفر مسافر و گردشگر در طول سال است حداقل دو یا سه پمپ بنزین داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی گردشگرپذیر یاد می شود که در همه فصول سال گردشگران از نقاط مختلف کشور به خصوص از نقاط جنوبی به این استان آمده و تقریباً هیچ فصلی و هیچ ماهی از سال نیست که این استان گردشگر نداشته باشد.

هم در مناطق گرمسیری و هم در مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد همه ساله پذیرای ده ها هزار نفر از مسافران و گردشگران بوده که متاسفانه زیرساخت های لازم برای پذیرایی و استقبال از آنها وجود ندارد.

برای مثال این استان در زمینه مکان های اسکان و استراحت مسافران و گردشگران دچار مشکل بوده و همچنین در بعضی دیگر از زیرساخت ها برای رفاه حال گردشگران و مسافران دچار اشکال و نقطه ضعف هایی دارد.

در یکی از موارد شهر سی سخت به عنوان شهر توریستی در جنوب غربی ایران یاد می شود شهری که در فصول بهار و تابستان تعداد بسیار زیادی مسافر و گردشگر و البته تعدادی توریست وارد آن شده و می بایست از هر لحاظ امکانات و زیرساخت ها برای پذیرایی از آنها مهیا باشد که چنین نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شهر توریستی و تنها یک پمپ بنزین؟!/سی سخت همچنان در مدار محرومیت

یک شهر توریستی و تنها یک پمپ بنزین؟!/سی سخت همچنان در مدار محرومیت