مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-06سياسي

مدیران اشکذر با برنامه ریزی زمینه توسعه شهرستان را فراهم کنند


دستگاه های این شهرستان با برنامه های بلندمدت و کوتاه مدت، زمینه توسعه شهرستان همچنین منتفع شدن مردم از این برنامه ها را فراهم کنند.

- یزد- فرماندار شهرستان اشکذر گفت: دستگاه های این شهرستان با برنامه های بلندمدت و کوتاه مدت، زمینه توسعه شهرستان همچنین منتفع شدن مردم از این برنامه ها را فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله ردایی، صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر با اشاره به دست هایی که به دنبال ساختارشکنی فرهنگی در کشور است، اظهار داشت: عده ای با شعار زیبای آزادی، در صدد ساختارشکنی هستند هر روز با پیگیری پروژه ای برای تحقق اهداف دشمنان نظام و انقلاب و اسلام تلاش کردند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر عنوان کرد: این اغتشاش با اغتشاشات اخیر تفاوت هایی داشت به نحوی که اتفاقات داخلی رخ می داد و دشمنان موج سواری می کردند اما در جریانات اخیر، تمام برنامه ها در خارج از کشور برنامه ریزی شده بود و پس از وقوع، موج سواری ها آغاز شد.

ردایی به تشریح وقایع اخیر پرداخت و تصریح کرد: دشمنان استارت سوریه سازی ایران را از زاهدان زدند اما با فدا شدن نیروی انتظامی این قائله پایان یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طرح های مورد نیاز شهرستان اشکذر را پیگیری می کنیم، بیان کرد: انتظار می رود که ظرف 15 روز آینده، دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران اشکذر با برنامه ریزی زمینه توسعه شهرستان را فراهم کنند

مدیران اشکذر با برنامه ریزی زمینه توسعه شهرستان را فراهم کنند