مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-06اقتصادي

حل مشکل فضای سبز نهاوند با آبیاری قطره ای


مشکل کم آبی فضای سبز نهاوند با اجرای آبیاری قطره ای رفع می شود.

- مجید یوسفی نوید امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در بخش فضای سبز شهر نهاوند و به ویژه تپه ابوذر وجود دارد مشکل کم آبی است که طی یکی دو سال گذشته این روند افزایش پیدا کرده و فضای سبز و درختان این منطقه را به مشکل انداخته است.

وی افزود: به منظور اجرای طرح مقابله با کم آبی ابتدا تیم تاسیسات شهرداری نهاوند فعال شد که محور فعالیت آن قطره ای کردن آب های فضای سبز در شهر بود.

شهردار نهاوند اضافه کرد: از ابتدای شروع این برنامه عملیات قطره ای کردن در بسیاری از بلوارها و پارک های انجام شده و با گذشت چند مدت از آن عملیات احیاء فضای سبز همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با اجرای فاز اول تعداد زیادی از درختان کهن از خطر خشک شدن رهایی یافتند گفت: در گام بعدی و پس از قطره ای کردن فاز اول فضای سبز بام، لوله گذاری و نصب شیر برای آبیاری درختان کهن و قدیمی در بام که تاکنون آبیاری نشده و در حال از بین رفتن بودند انجام گرفت .

یوسفی نوید با بیان اینکه در سال آینده با مدیریت منابع آبی و آبیاری قطره ای فضای سبز در نهاوند با توسعه همراه خواهد بود مزایای این شیوه از آبیاری را علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب، کاهش هزینه های آبیاری عنوان کرد و افزود: استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل فضای سبز نهاوند با آبیاری قطره ای

حل مشکل فضای سبز نهاوند با آبیاری قطره ای