مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-06فناوري

رابطه عاطفی ضعیف چه نشانه هایی دارد؟


یک روان شناس و پژوهشگر حوزه خانواده گفت: برداشت های اشتباه زوجین یا ایجاد سوءتفاهم، روابط زناشویی را مختل می کند و برخوردهای نامناسب موجب تکدر خاطر زوجین و افزایش نارضایتی آنها می شود.

- حکمت محمدی قنبرلو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تلفن همراه این روزها تبدیل به عضوی از بدن ما شده اند و کمتر پیش می آید که مدت زمانی طولانی از ما جدا باشند، اپلیکیشن های هیجان انگیز، دنیای بی نهایت اینترنت و صدها عامل دیگر، این دستگاه های کوچک را به شدت برای ما جذاب می کنند و البته باعث می شوند تا رفتار ما و روابط اجتماعی ما نیز بر اساس آنها، دستخوش تغییر شود.

وی ادامه داد: استفاده از موبایل، زمانی که در کنار افرادی که قرار است در ارتباط باشیم، شخصیتی غیرقابل اعتماد را در ذهن دیگران متبادر می کند و باعث تخریب روابط می شود.

این روان شناس و پژوهشگر حوزه خانواده با بیان اینکه یکی از مشکلات رابطه عاطفی و ازدواج این است که افرا سواد بودن در رابطه را ندارند، تصریح کرد: در واقع یکی از دلایل طلاق در ایران این است که افراد نمی دانند مدیریت رابطه عاطفی با رعایت مرزهای اخلاقی می تواند زندگی آنها را نجات دهد.

محمدی قنبرلو اضافه کرد: روندهایی مانند، در کارها با یکدیگر مشورت نکردن، احساسات خود را به اشتراک نگذاشتن، کم رنگ شدن رابطه جنسی و مرتب از یکدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه عاطفی ضعیف چه نشانه هایی دارد؟

رابطه عاطفی ضعیف چه نشانه هایی دارد؟