مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 23:002022-11-05بين الملل

کشته شدن 3 داعشی در عملیات الحشد الشعبی در موصل


در جریان عملیات نیروهای سازمان الحشد الشعبی عراق در شمال موصل، سه داعشی از جمله یک سرکرده ارشد این گروه تروریستی کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان الحشد الشعبی عراق شامگاه امروز شنبه از یک عملیات جدید در شمال شهر موصل خبر داد.

پایگاه خبری الحشد الشعبی گزارش داد که نیروهای این سازمان یک عملیات امنیتی را برای تخریب چند تونل در منطقه خواجه خلیل در شمال موصل انجام دادند.

نیروهای لشکر 59 ستاد عملیات الحشد الشعبی در استان نینوی موفق شدند در جریان این عملیات سه تروریست داعشی از جمله مسئول نظامی بخش بادوش را در هنگام فرار از پای درآورند.

این لشکر امروز یک تروریست دیگر به نام علی حسین علی ابراهیم الدلیمی را که از عناصر برجسته داعش بود، از پای درآورده بود.

این در حالی است که نیروهای الحشد الشعبی، ارتش و نیروهای امنیتی عراق هفدهم مهر ماه ذشته عملیات گسترده ای را برای پاکسازی روستاها و مناطق بیابانی شهر موصل از مخفیگاههای داعش آغاز کردند.

همه مجموعه های زیر نظر فرماندهی عملیات نینوی در الحشد الشعبی از جمله یگان عملیات، اطلاعات، تخریب و مهندسی و همچنین تیپ 33 و 59 از چهار محور اقدام به تفتیش و پاکسازی روستاهای الابراهیمیه ، الحسینیه ، المزملات و تل الریان در جنوب شهر موصل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 3 داعشی در عملیات الحشد الشعبی در موصل

کشته شدن 3 داعشی در عملیات الحشد الشعبی در موصل