مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 19:252022-11-05سياسي

پناهیان: جهاد تبیین در خانواده و جامعه امروز امری ضروری است


با توجه به حوادث و ناآرامی ها، جهاد تبیین در بین خانواده ها و جامعه امری ضروری است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام و تفکیک حقیقت از دروغ های رسانه ای است که به گفته ی حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان یک فریضه ی فوری بیان شده است.

پناهیان با شااره به وجود ناآرامی های اخیر یادآور شد: جهاد تبیین در همه ی عرصه های امامان به وفور دیده می شود و در سال های قبل نیز در بیانان رهبر انقلاب و در مباحث متفکران انقلاب اسلامی مطرح شده تبیین به معنای روشنگری و بیان حقیقت و واقعیت است و به نوعی زدودن غبار بدفهمی،تحریف و کج فهمی از مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: اغتشاشگرانی که در وقایع اخیر دست داشتند و مغرضانه دنبال براندازی نظام مقدس اسلام هستند که تکلیفشان در حال حاضر مشخص و به سزای اعمال خود خواهند رسید که تعداد بسیار اندک هستند اما صحبت من با خانواده ها و جوانانی هست که با جو مسموم رسانه ای همراه شده که حقایق را می پوشانند و دروغ را در افکار جوانان می گنجانند پس امر جهاد تبیین در کانون خانواده برای بیان حقایق به جوانان و نوجوانان امری ضروری و یک فریضه محسوب می شود.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: شهدای والامقام و ایثارگران والا مقام با ایثار خود  در طول هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند و بعد از آن دوران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان: جهاد تبیین در خانواده و جامعه امروز امری ضروری است

پناهیان: جهاد تبیین در خانواده و جامعه امروز امری ضروری است