مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-05اجتماعي

ادارات چهارمحال وبختیاری سهمیه 3درصد استخدام معلولان رارعایت کنند


شهرکرد_ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی دستگاه های اجرایی استان موظفند سهمیه 3 درصدی جذب معلولان در آزمون های استخدامی را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی حیدری ظهر شنبه در دیدار با اعضای هیأت مدیره انجمن معلولان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: وجود 32 هزار معلول در استان قابل توجه است.

وی تلاش برای ارائه خدمات رایگان توانبخشی و کار درمانی به معلولان را ضروری دانست و افزود: توجه به نظام سلامت جامعه معلولان استان در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد.

حیدری مناسب سازی معابر شهرها، دستگاه های اجرایی و مکان های عمومی با هدف آسان سازی تردد معلولان را ضروری اعلام و تصریح کرد: مصوبات نشست های کمیته مناسب سازی معابر باید هر چه سریع تر عملیاتی و اجرایی شود.

وی با اشاره به بهره مندی برخی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری به سالن و امکانات ورزشی یادآور شد: بهزیستی استان برای استفاده از این امکانات با دستگاه های اجرایی قرارداد و تفاهم نامه امضا کند.

حیدری به توانمندی های فراوان معلولان اشاره و تأکید کرد: این توانمندی ها باید به روش های مختلف و در عرصه های گوناگون مورد استفاده و بهره گیری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات چهارمحال وبختیاری سهمیه 3درصد استخدام معلولان رارعایت کنند

ادارات چهارمحال وبختیاری سهمیه 3درصد استخدام معلولان رارعایت کنند