مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-05سياسي

دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با خانواده شهید «آرمان علی وردی»


نماینده ولی فقیه در سپاه با حضور در منزل طلبه بسیجی شهید آرمان علی وردی، از شهدای اغتشاشات اخیر در تهران، با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه به همراه جمعی از مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیش از ظهر امروز (شنبه) با حضور در منزل طلبه بسیجی شهید آرمان علی وردی، از شهدای اغتشاشات اخیر در تهران، با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در این دیدار مظلومیت، استقامت و مردانگی را عامل برجسته سازی شهادت شهید آرمان عنوان و با بیان اینکه اوج شقاوت و سنگدلی در به شهادت رساندن آرمان عزیز مشاهده شد، تصریح کرد: شهید آرمان به همگان ثابت کرد که سربازی امام زمان و طلبگی و شاگردی امام صادق علیه السلام نه تنها در میدان علم و معرفت، بلکه در میدان عمل نیز وجود دارد.

وی افزود: شهید آرمان به همه ما نشان داد که امروز روزگار اقدامات جهادی است و بهترین راه تقرب به سوی خدا خدمت به مردم است.

حجت الاسلام حاجی صادقی اولین ثمره و پیام شهادت شهید آرمان علی وردی را پویایی، حرکت و پیروزی های پی در پی برای جبهه انقلاب، نظام ولایی و مسیر حسینی توصیف و تصریح کرد: حضور پرشور، بی نظیر و معنادار ملت ایران در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان امسال به برک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با خانواده شهید «آرمان علی وردی»

دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با خانواده شهید «آرمان علی وردی»