مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-05سياسي

نامگذاری یکروز برای پاسداشت شهدای حرم شاهچراغ(ع)


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز خواستار نامگذاری روزی در تقویم رسمی برای پاسداشت شهدای حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ(ع) شد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز خواستار نامگذاری روزی در تقویم رسمی برای پاسداشت شهدای حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ(ع) شد.

آیت الله لطف الله دژکام شنبه 14 آبان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس اظهار کرد: در جلسه آینده تصویب طرحی برای نام گذاری ایامی برای بزرگداشت شهدای شاهچراغ شیراز و احترام به سومین حرم اهل بیت (ع) باید در دستور کار قرار بگیرد.

او ادامه داد: برای تنظیم سند سومین حرم اهل بیت (ع) نیز شورای شهر پیشنهادی داشتند که شیراز در برنامه توسعه شهری به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) نمود پیدا کند.

این خواست و دستور مستقیم استاندار فارس هم بوده است.

آیت الله دژکام با بیان اینکه پیگیری این طرح و پررنگ شدن آن در برنامه جدید شهرداری باید در دستور کار قرار بگیرد، گفت: در زمینه گفتمان سازی نیازها و کمکها مشخص شود و بودجه های لازم برای پیشبرد این امر در نظر گرفته شود.

امام جمعه شیراز بر ضرورت بحث وحدت تاکید و اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در جایگاه اصلی خودشان به عنوان راهبر و فرمانده میدان تاکید ویژه کردند که باید یدواحده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری یکروز برای پاسداشت شهدای حرم شاهچراغ(ع)

نامگذاری یکروز برای پاسداشت شهدای حرم شاهچراغ(ع)