مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-05اقتصادي

اقتصاد دولتی؛ مانع توسعه حوزه اشتغال و اقتصاد است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولتی ماندن اقتصاد و حکم فرمایی دولت بر بسترهای تولید کشور، مانعی جدی برای توسعه در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید صولت مرتضوی در نشست با اعضای هیأت مدیره کانون عالی کارفرمایی جمهوری اسلامی ایران، عدم توسعه در حوزه اشتغال و اقتصاد را ناشی از سیاست اقتصاد دولتی عنوان و بیان کرد: دولتی ماندن اقتصاد و حکم فرمایی دولت بر بسترهای تولید کشور، مانعی جدی برای توسعه در کشور است.

دولت باید با تصمیم گیری درست و با شناسایی بخش خصوصی توانمند، متعهد و دلسوز به پیشرفت های اقتصادی بیشتری دست یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ظرفیت های مغفول کشور در حوزه تولید و اشتغال اشاره کرد و افزود: باید همگی با حذف قوانین زائد و حمایت از مدیران خلاق، زمینه ارتقای شاخص ها را در این حوزه ها ایجاد کنیم.

مرتضوی توجه به اصل سه جانبه گرایی را از محورها و راهبردهای خود عنوان کرد و گفت: بدون همراهی با تشکل های کارگری و کارفرمایی نمی توانیم به شناخت دقیق از مشکلات و ارائه راهکارهای اساسی دست یابیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشست و تعامل مستمر را از ارکان دستیابی به توسعه نام برد و اظهار کرد: همراهی کانون عالی کارفرمایی در برنامه ها و سیاست گذاری های وزارت کار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دولتی؛ مانع توسعه حوزه اشتغال و اقتصاد است

اقتصاد دولتی؛ مانع توسعه حوزه اشتغال و اقتصاد است