مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-05فرهنگي

پخش ویژه برنامه «رفسنجان» از شبکه مستند سیما


مدیر اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری رفسنجان از پخش برنامه همسفر شبکه مستند سیما ویژه شهرستان رفسنجان از امروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سیدمحسن حسینی امروز با اظهار کرد: برنامه همسفر شبکه مستند سیما ویژه شهرستان رفسنجان با همکاری و مشارکت معاونت هنری شهرداری ضبط شد و از تاریخ 14 آبان ماه به مدت زمان یک هفته از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد مقنی باشی با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری، جاذبه های گردشگری، تاریخی، صنایع دستی، روستاگردی و عملکرد شهرداری رفسنجان در زمینه گردشگری در پنج قسمت 30 دقیقه ای تولید شده است.

مدیر اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه امیرحسین شاکری و امیرحسین نوری به عنوان تصویربردار و تدوینگر و سعید قربانی صدابردار این مجموعه هستند، گفت: برنامه همسفر شبکه مستند سیما ویژه شهرستان رفسنجان در روز شنبه 14 آبان ماه به معرفی جاذبه های گردشگری و دیدنی های رفسنجان و مصاحبه  شهردار و یکشنبه 15 آبان به معرفی بافت تاریخی شهر رفسنجان (بادگیر معین، بازار رفسنجان و چلنگری) اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه مستند همسفر در روز دوشنبه 16 آبان ماه به معرفی صنایع دستی قالیبافی و مس گری می پردازد، خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش ویژه برنامه «رفسنجان» از شبکه مستند سیما

پخش ویژه برنامه «رفسنجان» از شبکه مستند سیما