مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-05بين الملل

آمریکا پاسخی به درخواست برای گفت وگو درباره سیاست تحریمی ندارد


گزارشگر ویژه سازمان ملل ضمن تشریح اهداف سفر اخیر خود به ایران، می‎ گوید: موارد و مصادیق متعددی از حقوق بشر در ایران به دلیل تحریم های یکجانبه تحت تاثیر قرار گرفته و نقض شده ‎اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آلنا دوهان ، گزارشگر ویژه سازمان ملل درمورد تاثیر منفی اقدامات قهری یکجانبه بر برخورداری افراد از حقوق بشر، در اردیبهشت ماه سال جاری به ایران سفر کرد؛ این سفر یازده روزه از 7 تا 18 اردیبهشت (17 تا 28 می) انجام شد و هدف آن بررسی آثار تحریم های یکجانبه آمریکا بر مردم کشورمان بود.

دوهان در این سفر از نزدیک در جریان برخی از آثار تحریم های یکجانبه آمریکا قرار گرفت.

گزارشگر ویژه سازمان ملل درمورد تاثیر منفی اقدامات قهری یکجانبه بر بهره مندی افراد از حقوق بشر، اخیرا گزارش خود را به طور رسمی درباره سفر به ایران منتشر کرد.

بر اساس این گزارش از سال 1979، آمریکا تحریم های اقتصادی، تجاری و مالی را با ممنوعیت همه جانبه تجارت از سال 1995 و اقدامات قابل توجهی به منظور انزوای ایران در سیستم تجاری و مالی بین المللی، از طریق اعمال تحریم های ثانویه بر نهادها و موسسات مالی غیر آمریکایی اعمال کرده است؛ با این حال این کشور مجموعه ای از دستورات اجرایی و قوانین خاص، چارچوب گسترده و پیچیده ای از ممنوعیت ها و موانع را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا پاسخی به درخواست برای گفت وگو درباره سیاست تحریمی ندارد

آمریکا پاسخی به درخواست برای گفت وگو درباره سیاست تحریمی ندارد