مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-05بين الملل

جاسوسان انگلیسی، نیروهای نیابتی سِری کی یف را آموزش می دهند


نظامی انگلیس در حال ایجاد و آموزش یک «یگان تروریستی سِری» در اوکراین هستند که مأموریت دارند به نیابت از دولت کی یف، در کریمه به اهداف روسیه حمله کنند.

- مأموران اطلاعاتی- نظامی انگلیس در حال ایجاد و آموزش یک یگان تروریستی سِری در اوکراین هستند که مأموریت دارند به نیابت از دولت کی یف، در کریمه به اهداف روسیه حمله کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، بر اساس اسنادی که پایگاه خبری گِری زون از جزییات نقشه سرویس اطلاعاتی انگلیس افشا کرده، مأموران اطلاعاتی این کشور از طریق شرکتی موسوم به پریویل پارتنرز ، با واحد سرویس امنیتی اوکراین ( SSU) در اودِسا ، به منظور ایجاد یک یگان تروریستی موسوم به پارتیزان ، توافقی امضا کرده اند.

به نوشته گری زون، این عملیات با مشارکت و همکاری نزدیک سرویس امنیتی اوکراین در حال انجام بوده و احتمالاً آندری سادووی، آلیگارش اوکراینی و شهردار لِویو و رییس شرکت رسانه ای TRK Lux اوکراین، دست کم بخشی از بودجه آن را تأمین خواهد کرد.

گری زون در بخشی از این افشاگری نوشت: برنامه های درخواستی آنها از ارتش سری، انجام عملیات های خرابکارانه و شناسایی در کریمه است؛ درست مشابه همان حملاتی که چند هفته پیش شاهد آن بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسوسان انگلیسی، نیروهای نیابتی سِری کی یف را آموزش می دهند

جاسوسان انگلیسی، نیروهای نیابتی سِری کی یف را آموزش می دهند