مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-05فرهنگي

رامسر در آرزوی یک متر فضای فرهنگی/ هنرمندان خانه به دوش هستند


رکود 18 ساله مجتمع فرهنگی و نبود فضای مناسب اجرای برنامه های هنری، فعالان فرهنگ و هنر در غرب مازندران از جمله رامسر را خانه به دوش کرده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: 18 سال از آغاز ساخت مجتمع فرهنگی رامسر در باغ 33 هکتاری می گذرد و به رغم آنکه طی این سال ها اعتباری برای آن هزینه شده اما همچنان نیمه کاره مانده و اکنون بحث تخریب ساختمان مطرح است.

نبود مجتمع فرهنگی مناسب در شهرستان رامسر قطب فرهنگی و گردشگری مازندران در حالی است که رامسر مفاخر و علمای زیادی را در خود جای داده و توجه ویژه برای رفع نیازهای فرهنگی و هنری مردم منطقه امری ضروری به نظر می رسد.

ذلیخا رضوانی از شاعران و نویسندگان شهرستان عباس آباد ضمن تشریح کمبودها در عرصه شعر و ادب، از نبود حداقل سرانه فیزیکی فرهنگی در بخش های مختلف آن سخن گفت و با بر شمردن ظرفیت های انسانی غنی غرب مازندران در بخش فرهنگ و هنر و رسانه افزود: بیشتر این هنرمندان به دلیل عدم حمایت مالی دولت، مجبور به گوشه نشینی شده اند و این در حالی است که اگر توجه و حمایت دولت را داشته باشند، به نقش مؤثر و کارکرد اصلی خویش در جهت اعتلای جامعه خواهند پرداخت.

نبود یک متر فضای فرهنگی و هنری در رامسر یزدان موسی پور از هنرمندان عرصه تئاتر رامسر نیز در گفتگو با خبرنگار مهر از نبود یک متر فضای فرهنگی در عرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رامسر در آرزوی یک متر فضای فرهنگی/ هنرمندان خانه به دوش هستند

رامسر در آرزوی یک متر فضای فرهنگی/ هنرمندان خانه به دوش هستند