مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-05سياسي

ضرورت تقویت جایگاه مازندران در اعتبارات ملی


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش آفرینی مازندران در حوزه های مختلف کشاورزی ، گردشگری و جذب توریست ملی است اما اعتبارات استان تاسف برانگیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با تسلیت به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) و با گرامیداشت هفته مازندران و با تاکید بر بررسی دقیق و تدوین سند چشم انداز توسعه و پیشرفت استان، اظهار کرد: سهم مازندران از بودجه و اعتبارات ملی در قبال نقش آفرینی این استان در بخش های مختلف بسیار ناچیز و نگران کننده است.

وی با اشاره به کند بودن روند توسعه و پیشرفت استان به ویژه مرکز مازندران، افزود: یکی از مهم ترین چالش های امروز مرکز مازندران و  استان پایین بودن اعتبارات این استان و کند بودن فرآیند پروژه های نیمه تمام و در حال ساخت استان است که نیازمند اعتبارات و توجه بیشتر از سوی دولت، وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در غنی و فاخر و نخبگان و فرهیختگان این استان باید برای پویایی و معرفی این استان و فراگیر کردن فرهنگ اصیل مازندران تلاش و همت ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/86034/ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت جایگاه مازندران در اعتبارات ملی

ضرورت تقویت جایگاه مازندران در اعتبارات ملی