مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-05اجتماعي

الموت مقصد گردشگری پاییزه در استان قزوین


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: ویژگی های منحصر به فرد الموت، این منطقه را می تواند به مقصد گردشگری پاییزه در استان قزوین تبدیل کند.

- نادر محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به ایجاد طرح گردشگری زمستانه در قزوین اظهار کرد: با شروع فصل پاییز و آغاز مدارس درتلاش هستیم تا بتوانیم از این فرصت استفاده کرده و امکان بازدید، آشنایی و معرفی ابنیه تاریخی، موزه ها و جاذبه های گردشگری را فراهم کنیم که در این راستا با آموزش و پرورش هماهنگی های لازم را انجام داده ایم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین بیان کرد: باتوجه به ظرفیت خوب منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک، آماده پذیرایی از گردشگران هستیم و در این بخش وجود تله سی یژ فضای متفاوتی را برای حضور گردشگران فراهم کرده است.

وی افزود: البته بارش برف در سال جاری می تواند در حوزه گردشگری بسیار اثرگذار باشد چنانچه با بارش برف خدمات تفریحی و اسکی نیز در این منطقه فراهم خواهد شد و گردشگران می توانند اوقات خوب زمستانه ای را در این فضا به ثبت رسانند.

این مسئول ابراز کرد: بافت ویژه فصل پاییز منطقه الموت نیز همواره این منطقه را به مقصد گردشگری بسیاری از افراد تبدیل کرده و فضای کوهستانی این منطقه همواره میزب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الموت مقصد گردشگری پاییزه در استان قزوین

الموت مقصد گردشگری پاییزه در استان قزوین