مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-05اجتماعي

پیش بینی رگبار پراکنده باران و رعدوبرق در هرمزگان


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در برخی مناطق شرقی و دریایی هرمزگان رگبار پراکنده باران و رعدوبرق پیش بینی می شود.

- مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز در برخی مناطق شرقی و دریایی هرمزگان رگبار پراکنده باران و رعدوبرق پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه امروز آسمان استان قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و در برخی نقاط شرقی و دریایی با رگبار پراکنده باران گاهی رعد وبرق همراه خواهد بود، تصریح کرد: از ساعات ظهر امروز با افزایش سرعت باد در جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز دریا نسبتا مواج می شود و سرعت باد در غرب تنگه هرمز به 40 کیلومتر بر ساعت می رسد.

سی سی پور خاطرنشان کرد: با توجه به مواج شدن دریا توصیه می شود که شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای مسافربری اتخاذ شود.

وی با اشاره به اینکه وزش بادهای نسبتا شدید غربی در خلیج فارس و غرب تنگه هرمز تا روز دوشنبه (16 آبان) سبب مواج ماندن دریا خواهد شد، اظهار کرد: طی این مدت وقوع بارش پراکنده باران نیز در برخی نقاط استان محتمل خواهد بود و از نظر دمایی از روز یکشنبه در مناطق شمالی استان کاهش نسبی دمای کمینه رخ می دهد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رگبار پراکنده باران و رعدوبرق در هرمزگان

پیش بینی رگبار پراکنده باران و رعدوبرق در هرمزگان