مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-05سياسي

باران، آب خوزستان را شکلاتی کرد / آب غدیر و چالشی جدید


اولین بارش تقریباً مناسب پاییزی کافی بود که آب شرب شهرهای مختلف خوزستان گل آلود شده و به رنگ شکلاتی دارید و تبدیل به معضلی برای مردم شود.

- خبرنگار مهر اظهار کرد: از روز پنجح شنبه آب شرب در شهر اهواز گل آلود شده و این مشکل به دلیل ناهماهنگی میان آبفا و سازمان آب و برق خوزستان رخ داده است.

وی افزود: آب غدیر که به سمت اهواز پمپاژ شده به دلیل اولین بارندگی ها گل آلود شده که با پیگیری نسبت به قطع آن اقدام شده است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس تصریح کرد: در حال حاضر آب شرب مردم اهواز را از رودخانه کارون گرفته و همان را تصفیه می کنند.

حسینی با اشاره به تذکر جدی به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و مدیرعامل سازمان آب و برق این استان یادآور شد: در صورت تکرار این موضوع نسبت به پیگیری و یا حتی طرح سوال از طریق وزیر نیرو اقدام می شود.

آب اهواز فاقد هرگونه آلودگی است این در حالی است که رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه تشدید مراقبت از کیفیت آب آشامیدنی اهواز و سه شهر دیگر در دستور کار است، گفت: تا این لحظه آلودگی میکروبی در آب اهواز گزارش نشده است.

پژمان بختیاری نیا جمعه در جلسه ویژه بررسی آب شهرستان های اهواز، حمیدیه، هویزه و دشت آزادگان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع سلامت آب، کنترل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران، آب خوزستان را شکلاتی کرد / آب غدیر و چالشی جدید

باران، آب خوزستان را شکلاتی کرد / آب غدیر و چالشی جدید