مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-05اقتصادي

طرح تولید کنسانتره آهن در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: طرح تولید کنسانتره آهن سربیشه در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

- عباس جرجانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح تولید 600 هزار تنی کنسانتره آهن سربیشه 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: با توجه به اینکه مشکل زمین آن حل و همه تجهیزات مورد نیاز تهیه شده، دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: سرمایه گذار اجرای این طرح علاوه بر تولید کنسانتره آهن، خواستار صدور مجوز تولید گندله که ماده اولیه برای تولید آهن است و همچنین صدور مجوز تولید آهن شده است.

جرجانی افزود: در این راستا در قالب فاز اول، تولید کنسانتره آهن انجام می شود و در صورتی که تولید کنسانتره به 600 تا 700 تن برسد، آمادگی داریم که مجوز گندله سازی را هم صادر کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تولید آهن آب بر است، بعد از مشخص شدن وضعیت آب استان برای صدور مجوز تولید آهن باید تصمیم گیری شود.

ایجاد 120 فرصت شغلی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان داشت: اجرای طرح تولید کنسانتره آهن برای حدود 120 نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت.

جرجانی ادامه داد: انجام این کار در راستای فرآوری مواد معدنی استان برای جلوگیری از خام فروشی انجام می شود که ارزش افزوده آن برای خراسان جنوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تولید کنسانتره آهن در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

طرح تولید کنسانتره آهن در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد