مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 21:102022-11-04سياسي

13 آبان شناسنامه و هویت انقلاب اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسلامی عصر جمعه در جمع مسئولان شهرستان رامسر با گرامیداشت روز 13 آبان از آن به عنوان شناسنامه انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: - اسماعیلی از 13 آبان به عنوان شناسنامه و هویت انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی ماهیت ضد استکباری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسلامی عصر جمعه در جمع مسئولان شهرستان رامسر با گرامیداشت روز 13 آبان از آن به عنوان شناسنامه انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: تبعید حضرت امام راحل یک ماهیت ضد استکباری و ضد آمریکایی دارد.

وی با اظهار اینکه برخی از افراد مطرح می کنند تا انقلاب اسلامی بحثی از استکبارستیزی و دشمنی با آمریکا نبود و این ادبیات پس از پیروزی انقلاب مطرح شد، آن را ناآگاهانه دانست و گفت: حضرت امام راحل به دلیل مخالفت با مصونیت مستشاران آمریکایی از کشور تبعید شد و سخنان حضرت امام راحل به عنوان مرجع دینی امری مهم است و بار ها از عظمت ایران سخن گفتند.

وی یادآور شد: حضرت امام راحل در دفاع از هویت و منافع ملی ایران سخن گفتند و این مسائل از نظر مرجعیت دینی بی نظیر به شمار می رود و 13 آبان 57 روز دانش آموزان است که مظلومانه جلوی دانشگاه تهران به دست عمال مزدور پهلوی به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان شناسنامه و هویت انقلاب اسلامی است

13 آبان شناسنامه و هویت انقلاب اسلامی است