مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-04سياسي

علم الهدی: این حکومت با اغتشاش جمعیت محدودی از افراد فریب خورده سرنگون نمی شود


این حکومت با اغتشاش جمعیت محدودی از افراد فریب خورده و سایر مزدوران مستقیم دشمن، سرنگون نمی شود، اما دشمن بازهم تلاش می کند تا حد امکان هزینه تراشی و سنگ اندازی کند.

- ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد گفت: این حکومت با اغتشاش جمعیت محدودی از افراد فریب خورده و سایر مزدوران مستقیم دشمن، سرنگون نمی شود، اما دشمن بازهم تلاش می کند تا حد امکان هزینه تراشی و سنگ اندازی کند.

آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی(ع) برگزار شد، ضمن تشکر از مردم مشهد برای حضور در راهپیمایی روز 13 آبان، اظهار کرد: نخستین حرکت تمام پیامبران الهی مبارزه و براندازی استکبار بود و حرکت امروز ما نیز در امتداد این حرکت پیامبران است.

مستکبر خود را رقیب خدا می داند، زیرا قبول ندارد بالاتر از او قدرتی وجود دارد و انسان ها در استخدام دین خدا هستند.

وی با اشاره به آیه 4 سوره مبارکه قصص، افزود: تا کجا باید سرنوشت مردم در استخدام مستکبران عالم باشد؟ ذات مستکبر این گونه است که برای تحقق مطامع دنیوی خود، حدی قائل نیست و برای اینکه انسان ها او را قدرت اول بدانند، به هر جنایتی دست می زند.

امام جمعه مشهد با اشاره به تصویب کاپیتولاسیون در مجلس ایران در زمان حکومت شاه، عنوان کرد: آن زمان بسیاری از مردم متوجه نبودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: این حکومت با اغتشاش جمعیت محدودی از افراد فریب خورده سرنگون نمی شود

علم الهدی: این حکومت با اغتشاش جمعیت محدودی از افراد فریب خورده سرنگون نمی شود