مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-04سياسي

آمریکا آرزوی سوریه سازی در ایران را به گور خواهد برد


امام جمعه آرادان با بیان اینکه آمریکایی ها می خواستند که تهران را شبیه دمشق کنند، گفت: آمریکا آرزوی سوریه سازی در ایران را به گور خواهد برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های این هفته نمازجمعه آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) با اشاره به حوادث روز سیزدهم آبان ماه، تاکید کرد: آمریکایی ها به جای اینکه سفارتخانه را محلی برای روابط دو جانبه قرار دهند، آن را به خانه جاسوسی و مرکز توطئه و خباثت بدل کرده بودند لذا دانشجویان ما آن را تصرف کردند.

وی با بیان اینکه آمریکا تا روز سیزدهم آبان هرگز فکرش را هم نمی کرد که این چنین تحقیر شود، افزود: کارتر رییس جمهور وقت آمریکا اعلام کرده بود که یک کشور خاور میانه ای ما را تحقیر کرد و در پاسخ امام خمینی (ره) فرمودند ما تا آخر شما را تحقیر خواهیم کرد و شما هیچ غلطی نمی توانید کنید.

امام جمعه آرادان مردم در تمام شهرها و روستاها با حضورشان نشان دادند که اهل بصیرت هستند، ابراز کرد: علیرغم اینکه امروز راهپیمایی 13 آبان جمعه و مدارس تعطیل بود، اما بازهم شاهد حضور پرشور دانش آموزان بودیم.

شریفی نیا با بیان اینکه آمریکا رو به افول است و این امر توسط نظریه پردازان آمریکا و اروپا نیز این امر را تایید کرده اند، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند یکی از نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا آرزوی سوریه سازی در ایران را به گور خواهد برد

آمریکا آرزوی سوریه سازی در ایران را به گور خواهد برد