مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-04دانش

زنگ خطر کاهش تقاضای داوطلبان برای ورود به رشته های ریاضی


معاون علمی و فناوری رییس جمهور ادامه داد: در اطراف دانشگاه شریف شرکت های 10 نفره ای وجود دارد که 10 ها میلیارد تومان ارزش دارد و این شرکت ها مشکلات کلان ملی را حل می کنند.

- معاون علمی و فناوری رییس جمهور ادامه داد: در اطراف دانشگاه شریف شرکت های 10 نفره ای وجود دارد که 10 ها میلیارد تومان ارزش دارد و این شرکت ها مشکلات کلان ملی را حل می کنند.

معاون علمی رییس جمهور گفت: در حال حاضر، بیشتر داوطلبان ابتدا در رشته تجربی، بعد در رشته علوم انسانی و بعد در ریاضی شرکت می کنند که یک زنگ خطر برای رشته ریاضی به حساب می آید.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، روح الله دهقانی فیروزآبادی در جشن ورودی های دانشجویان مقطع کارشناسی 1401 دانشگاه صنعتی شریف که صبح امروز برگزار شد، خطاب به نودانشجویان اظهار کرد: از شما دانشجویان می خواهم که آزاداندیشی و ارتباط گرفتن با دیگران را تجربه کنید، در گروه های دانشجویی مشارکت جدی داشته باشید و استدلال کردن، مطالعه کردن، تجزیه و تحلیل و کار گروهی را در دانشگاه تجربه کنید.

  معاون علمی و فناوری رییس جمهور خطاب به والدین نودانشجویان گفت: آزادی عمل بیشتری به دانشجویان بدهید، دانشجو ترم اول و دوم به دانشگاه می آید و اتفاقات جدیدی می افتد و بعضا ممکن است به این نتیجه برسد که اشتباهی آمده و باید در رشته دیگری تحصیل می کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر کاهش تقاضای داوطلبان برای ورود به رشته های ریاضی

زنگ خطر کاهش تقاضای داوطلبان برای ورود به رشته های ریاضی