مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-04سياسي

تولید بیش از 17 هزار خبر توسط رسانه های معاند از ابتدای اغتشاشات


مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به تولید و انتشار بیش از 17 هزار خبر دروغ از رسانه های معاند از ابتدای اغتشاشات تاکنون گفت: جهاد تبیین راه مقابله با جنگ روایت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد ستوده ظهر جمعه در جمع حاضران در راهپیمایی 13 آبان شهرستان فومن با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه دو شهید شلوغی های اخیر گیلان اظهار کرد: از سال 78 تاکنون گاهاً اتفاقات این چنینی به دلایل های مختلف رخ می دهد.

مسئول فضای محازی سپاه قدس گیلان با اشاره به ویژگی بارز اتفاقات اخیر در جمهوری اسلامی ایران گفت: در مقایسه با اغتشاشات گذشته، اغتشاشات اخیر رسانه ای ترین اغتشاش های طول تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه فتنه های گذشته ایران جنبه فمینیستی داشته و مطالبات به سمت خواسته های بانوان و اجتماعی رفته است، ادامه داد: در پنجاه روز گذشته خبر اتفاقات اخیر در جمهوری اسلامی به تیتر نخست رسانه های معاند و بیگانه مبدل شده که نشان دهنده جنگ روانی شدید دشمنان علیه ایران است.

مسئول قرارگاه فضای مجازی گیلان به جنگ روایت ها توسط رسانه های معاند علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ما با یک کودتا و اتفاق رسانه ای مواجه هستیم تا جاییکه از آغاز این اتفاقات تاکنون رسانه های معاند 17 هزار خبر دروغ منتشر کرده که بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 17 هزار خبر توسط رسانه های معاند از ابتدای اغتشاشات

تولید بیش از 17 هزار خبر توسط رسانه های معاند از ابتدای اغتشاشات