مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-04سياسي

مردم به بقاع متبرکه اعتماد و یقین دارند


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب بزرگ فرهنگی کشور تبدیل شده اند و مردم به بقاع متبرکه اعتماد و یقین دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی در هشتمین مرحله رزمایش کشوری یار دوازدهم که به میزبانی استان تهران در محل امامزادگان جعفر و حمیده خاتون (ع) باغ فیض تهران برگزار شد اظهار داشت: اکنون در هشت هزار نقطه کشور امامزاده داریم که این امامزادگان تبدیل به قطب فرهنگی کشور شده است.

وی با بیان اینکه انسان برای رسیدن کمال نیازمند دو بال عبودیت حق و کمک به دیگران است و این دو بال انسان را بهشتی می کند اضافه کرد: وظیفه ما انسان ها این است که برای همنوع دردمند و اهل خیر، هم به صورت علنی و هم به صورت مخفیانه کمک یار باشیم.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به کمک های بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد خمینی (ره)، نهادهای حاکمیتی و مردم گفت: بیش از 80 درصد کمک های انجام شده در جهت دستگیری از نیازمندان توسط مردم صورت گرفته است و مردم به بقاع متبرکه اعتماد و یقین دارند و معنویت خود را با این بقاع گره زده و در نهایت این حرکت را رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: هشتمین مرحله از رزمایش یار دوازدهم در جوار امامزادگان جعفر و حمیده خاتون باغ فیض تهران برگزار شد و در این مرحله ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به بقاع متبرکه اعتماد و یقین دارند

مردم به بقاع متبرکه اعتماد و یقین دارند