مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-04سياسي

جوانان باید بدانند ایران در نظام جهانی چه جایگاهی دارد


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: با نسل جدید گفت وگو نکرده ایم و دشمن از این طریق و با استفاده از خلاء موجود، آتش فتنه های اخیر را روشن کرد.

- حسین محمدی ظهر امروز (13 آبان ماه) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به خروش استکبارستیز مردم غیور شهر شور و شعور حسینی در این روز، اظهار کرد: 13 آبان که به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است.

وی افزود: 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به دست رژیم پهلوی در سال 1343 به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش آموزان معترض به ظلم و ستم ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال 1357 است.

محمدی با تاکید بر اینکه منشا و محل مرگ بر آمریکا دانشگاه بود، عنوان کرد: آمریکا نمی خواهد از دانشگاه ها مجید شهریاری ها بیرون بیاید و مسیر را به این سمت سوق می دهد.

اتفاقات اخیر به این دلیل است که متوجه شدند ایران در مسیر پرقدرتی قرار گرفته است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه مردم ایران قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی نیز با آمریکا به واسطه جنایت هایش دشمنی داشتند، تصریح کرد: عده ای این روزها این بحث را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان باید بدانند ایران در نظام جهانی چه جایگاهی دارد

جوانان باید بدانند ایران در نظام جهانی چه جایگاهی دارد