مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-04سياسي

دانش آموزان دیروز در مسیر پیشرفت دانشگاه فردا/ سلام نودانشجویان به شریف


نودانشجویان دانشگاه صنعتی شریف امروز با حضور در مراسم «شریف سلام»، مسیر پیشرفت خود در دانشگاه را آغاز کردند، آن ها با امید آمده اند تا در محبوب ترین دانشگاه کشور فردای بهتری را برای خود، - گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ ساعت 7 و 30 دقیقه صبح روز جمعه 13 آبان محله تیموری تهران نشانی از صبح خلوت جمعه ندارد و شلوغی و حتی شور بسیاری را می توان در این محله دید.

از میدان شهید تیموری که به سمت پارکینگ دانشگاه صنعتی شریف می روم در هر ماشین یک جوان با خانواده اش را می بینم و متوجه می شوم که برای حضور در مراسم استقبال از نودانشجویان دانشگاه آمده اند.

مراسم ساعت 9 و 30 دقیقه آغاز می شود و قرار است نودانشجویان از ساعت 8 و 30 دقیقه پذیرش شوند اما از همان اوایل صبح حضور با لبخند و هیجان نودانشجویان نظرها را جلب می کند.

از پارکینگ به سمت دانشکده انرژی می روم که سالن استاد جباری آن سمت قرار دارد، مراسم درسالن استاد جباری برگزار می شود، رو به روی سالن در حیاط دانشگاه دانشجویان ترم بالایی پشت میزهایی برای پذیرش نودانشجویان ایستاده اند، روی میزها پر از گل های سرخ و بسته های پذیرایی است.

دانشجویان به همراه والدین وارد دانشگاه می شوند و برخی حتی خواهر و برادرهایشان را هم همراهشان آورده اند، برق چشمان شان شور و هیجان درونی شان را آشکار می کند و کافی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان دیروز در مسیر پیشرفت دانشگاه فردا/ سلام نودانشجویان به شریف

دانش آموزان دیروز در مسیر پیشرفت دانشگاه فردا/ سلام نودانشجویان به شریف