مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 11:012022-11-04سياسي

تسخیر لانه جاسوسی با «یاعلی مدد»+ عکس


بوشهر، محمدامین خلجی: در همه نهضت ها، روزهایی در یادها ثبت می شود که بار بزرگی از رشادت و آزادی خواهی را بر دوش خود می کشد؛ گویی این ایام آمده اند تا برای آیندگان دریچه ای از خاطرات، شرح وقایع و حفظ اصول بنیادین نهضت باشد.

13 آبان، انقلاب دومی در تاریخ جمهوری ایران اسلامی که وقایع مهمی را در تارک تاریخ این مرزوبوم نگه داشته است؛ تبعید امام خمینی (ره) به استکبار جهانی بوده و مردمانی از جای جای این سرزمین در وقوع آن نقش پررنگی داشتند؛ نام جوانانی از بوشهر، پایتخت مقاومت و مبارزه با استعمار، نیز در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی می درخشد.

در این میان می توان از شهید یاعلی مدد از دانشجویان پیرو خط امام (ره) نام برد؛ این جوان بوشهری همراه بـا دیگر دانشجویان در واقعه تسخیر لانه جاسوسی یا همان به اصطلاح سفارت خانه آمریکا بسیار اثرگذار بود.

زندگینامه شهید عبدالرحمن یاعلی مدد شهید مهندس عبدالرحمن یاعلی مدد، فرزند مراد در تاریخ  1337/6/1 در بندر بوشهر متولد شد.

او از پنج سالگی به مدرسه رفت و از همان ابتدا اهتمام ویژه ای ورزید تا قرآن بیاموزد.

از کلاس اول ابتدایی تا اخذ مدرک دیپلم، همیشه شاگرداول بود؛ او دوره دبیرستان را در مدرسه سعادت گذراند و با نمره 20 به عنوان شاگرداول استان مدرک دیپلم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسخیر لانه جاسوسی با «یاعلی مدد»+ عکس

تسخیر لانه جاسوسی با «یاعلی مدد»+ عکس