مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-04سياسي

رییس اوقاف: در 8 هزار نقطه کشور امامزاده داریم


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب بزرگ فرهنگی کشور تبدیل شده اند و به همین دلیل دشمن از این ظرفیت بزرگ می ترسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سیدمهدی خاموشی امروز پنجشنبه(12 آبان ماه) در هشتمین مرحله قرار دوازدهم که به میزبانی استان تهران در محل امامزادگان جعفر و حمیده خاتون (ع) باغ فیض تهران برگزار شد اظهار کرد: اکنون در 8000 نقطه کشور امامزاده داریم که این امامزادگان تبدیل به قطب فرهنگی کشور شده است.

وی با بیان اینکه انسان برای رسیدن به کمال نیازمند دو بال عبودیت حق و کمک به دیگران است و این دو بال انسان را بهشتی می کند خاطرنشان کرد: وظیفه ما انسان ها این است که برای همنوع دردمند و اهل خیر، هم به صورت علنی و هم به صورت مخفیانه کمک یار باشیم.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به کمک های بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد خمینی (ره)، نهادهای حاکمیتی و مردم افزود: بیش از 80 درصد کمک های انجام شده در جهت دستگیری از نیازمندان توسط مردم صورت گرفته است و مردم به بقاع متبرکه اعتماد و یقین دارند و معنویت خود را با این بقاع گره زده و در نهایت این حرکت را رقم زدند.

وی تصریح کرد: هشتمین مرحله از رزمایش یار دوازدهم در جوار امامزادگان جعفر و حمیده خاتون باغ فیض تهران برگزار شد و در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اوقاف: در 8 هزار نقطه کشور امامزاده داریم

رییس اوقاف: در 8 هزار نقطه کشور امامزاده داریم