مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 21:252022-11-03سياسي

در حمایت از نخبگان تعلل کردیم


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده عضو کمیسیون مشترک صیانت از فضای مجازی هستم و هدف این کمیسیون رشد و ارتقای پیام رسانه های داخلی است که هم اکنون بعضی از نشانه های پیشرفت آن مشاهده می گردد و از هفته آینده جلسات تکمیلی آن ادامه پیدا خواهد کرد.

- ایسنا/تهران عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده عضو کمیسیون مشترک صیانت از فضای مجازی هستم و هدف این کمیسیون رشد و ارتقای پیام رسانه های داخلی است که هم اکنون بعضی از نشانه های پیشرفت آن مشاهده می گردد و از هفته آینده جلسات تکمیلی آن ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست صمیمی تعدادی از جوانان شهرستان ورامین شامگاه پنجشنبه 12 آبان ماه با حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در سالن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، تعدادی از جوانان به نمایندگی از گروه های مختلف، مسائل و دغدغه های مختلف خود اعم از سیاسی،فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی را در قالب های شهرستانی و کشوری مطرح کردند.

حسین نوش آبادی در این جلسه طی سخنانی خاطرنشان کرد: از جمله نشانه های بالندگی جامعه امروز ما نقد کردن نظام و مسئولین توسط جوانان است و این نقد گاهی به اعتراض منجر می گردد و این حرکتی پسندیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حمایت از نخبگان تعلل کردیم

در حمایت از نخبگان تعلل کردیم