مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 20:402022-11-03اقتصادي

اختصاص اعتبار 300 میلیارد تومانی به سد گلورد/مانعی برای تکمیل سد نداریم


استاندار مازندران از اختصاص اعتبار 300 میلیارد تومانی به سد گلورد از سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت:  در حال حاضر مانعی برای تکمیل سد نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سید محمود حسینی پور عصر امروز در بازدید از سد گلورد و پل ارتباطی 60 روستای بالادست بهشهر که بر روی سد گلورد راه اندازی می شود، اظهار کرد:  سد گلورد یکی از پروژه های بزرگ استان مازندران است و پل ارتباطی روستاهای بالادست بهشهر از نیازهای اصلی مردم منطقه بهشهر در طول سالیان مختلف بوله است که نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود:  با توجه به اینکه سد گلورد چند سالی معطل بود سد گلورد، بعد از سفر ریاست جمهوری اعتبارات 300 میلیارد تومانی برای ادامه و تکمیل سد گلورد در سفر آیت الله رییسی، رییس جمهور به مازندران اختصاص یافت و در حال حاضر مانعی برای تکمیل سد نداریم.

حسینی پور گفت: 75 درصد کار ساخت سد گلورد انجام شده و پل ارتباطی سد گلورد برای روستاهای بالادست بهشهر در حال ساخت است که کار سازه ها انجام شد و فنداسیون در حال انجام است و مقرر شد که در تابستان 1402 آماده به بهره برداری می رسد.

  وی افزود: روستای رودبار روستای جدیدی است که با زیر آب رفتن روستای قبلی با آبگیری سد گلورد بنا شده و اکنون  مشکلاتی همچون مشکلات منابع طبیعی، آب، برق، مسجد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 300 میلیارد تومانی به سد گلورد/مانعی برای تکمیل سد نداریم

اختصاص اعتبار 300 میلیارد تومانی به سد گلورد/مانعی برای تکمیل سد نداریم