مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 20:252022-11-03سياسي

تکمیل 270 واحد مسکن محرومان توسط سپاه گلستان/ پیشرفت 30 درصدی طرح جهاد آبرسانی


فرمانده سپاه نینوا گلستان به تلاش های جهادی سپاه گلستان برای خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: 270 واحد مسکن محرومان توسط سپاه استان تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکویی ظهر امروز در مراسم مجمع عالی بسیج استان که با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد اظهار کرد: بسیج یک تفکر و آرمان الهی است و ما این تفکر را مدیون نهضت سرخ عاشورا و امام راحل(ره) هستیم.

وی ادامه داد: صراحتا می گوییم که آرمان مجمع بسیج کلیدی ترین رمز پیشرفت استان، وحدت مسوولین و رشد و تعالی استان در تمام عرصه ها است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: مشکلات استان در کارگروه های تخصصی مجمع عالی بسیج بررسی شده و راهکار برای آن مشخص می شود و در مسیر رفع آن حرکت می کنیم.

ملک شاهکویی خاطرنشان کرد: هرجایی در کشور که تفکر و گفتمان جهادی سرلوحه کار قرار گرفت مشکلات برطرف شد و هر زمانی که مطیع محض ولی فقیه نبودیم امورات دچار خلل شد.

وی تصریح کرد: یکی از رموز موفقیت در رفع مشکلات، با مردم بودن، بین مردم بودن و وحدت و تلاش شبانه روزی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به ورود سپاه استان در عرصه جهاد آبرسانی تصریح کرد: طرح آبرسانی در قالب جهاد آبرسانی به 480


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 270 واحد مسکن محرومان توسط سپاه گلستان/ پیشرفت 30 درصدی طرح جهاد آبرسانی

تکمیل 270 واحد مسکن محرومان توسط سپاه گلستان/ پیشرفت 30 درصدی طرح جهاد آبرسانی