مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-03سياسي

سد گلورد مرکز گردشگری مازندران می شود


استاندار مازندران با اشاره به طرح جامع گردشگری سد گلورد از این سد به عنوان مرکز گردشگری استان یاد کرد و گفت: بزودی طرح گردشگری آن اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از سد گلورد نکا در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح جامع گردشگری پیوست اصلی سد گلورد است که با اجرایی شدن این پروژه به عنوان بزرگترین و مرکزی ترین منطقه گردشگری مازندران معرفی می شود.

وی افزود: سازمان آب منطقه ای مازندران و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نسبت به اخذ پروانه پروانه گردشگری این طرح و در نهایت انتخاب مجری و سرمایه گذار طرح اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

استاندار مازندران با اشاره به وقفه ی کوتاه مدت در عملیات عمرانی سد گلورد تصریح کرد: این سد چند سالی به دلیل کمبود تسهیلات معطل مانده بود که با سفر استانی آیت الله رییسی به مازندران 300 میلیارد اعتبار به ابن حوزه اختصاص داده شد که خوشبختانه در حال حاضر شاهد فعالیت مجدد این طرح هستیم.

به گفته حسینی پور در حال حاضر هیچ مانع مادی در عملیات اجرایی طرح سد گلورد در منطقه ی شرق مازندران وجود ندارد همچنین در این راستا 75 درصد مراحل احداث سد انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد گلورد مرکز گردشگری مازندران می شود

سد گلورد مرکز گردشگری مازندران می شود