مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 16:352022-11-03سياسي

دانش آموزان اردبیلی پای کلاس جهاد تبیین می نشینند


رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل گفت: با هدف روشنگری و انتقال پیام راستین انقلاب اسلامی، دانش آموزان استان اردبیل در کلاس های جهاد تبیین حاضر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صادقی عصر پنجشنبه در آستانه 13 آبان و در همایش مبارزه با استکبار جهانی در اردبیل اظهار کرد: 13 آبان روز همبستگی امت اسلامی در برابر نظام سلطه و استبداد است که در این روز دانش آموزان در کنار والدین و معلمان خود بار دیگر ندای مرگ بر آمریکا را در محکومیت دسیسه های استکبار جهانی طنین انداز می کنند.

وی ماهیت 13 آبان را ماهیت آشکار شدن حیله گری ها و فتنه انگیزی ایادی کفر توصیف کرد و گفت: در سه مقطع در 13 آبان اتفاقات تاریخی در این کشور رخ داده که اولین آن مربوط به 13 آبان سال 43 است که رژیم شاهنشاهی تصمیم گرفت تا امام راحل را به ترکیه تبعید کند.

رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل حادثه دیگر 13 آبان را مربوط به سال 57 و حرکت دانش آموزان و دانشجویان در مقابله با رژیم ستمشاهی طاغوت اعلام کرد و افزود: در این روز نیز دانش آموزان مجاهدتی بی نظیر انجام دادند.

صادقی از 13 آبان 58 به عنوان انقلاب دوم یاد کرد و ادامه داد: در این روز نیز جوانان این مرز و بوم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی سعی کردند تا برای همیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان اردبیلی پای کلاس جهاد تبیین می نشینند

دانش آموزان اردبیلی پای کلاس جهاد تبیین می نشینند