مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-03سياسي

اجرای پروژه آبرسانی به 480 روستای گلستان


فرمانده سپاه نینوا گلستان از آبرسانی به 480 روستای گلستان خبر داد و افزود: از نیمه دوم سال 1400 تاکنون عملیات احداث 17 مخزن آب را در دستور کار دادیم که 6 مخزن احداث، - ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان از آبرسانی به 480 روستای گلستان خبر داد و افزود: از نیمه دوم سال 1400 تاکنون عملیات احداث 17 مخزن آب را در دستور کار دادیم که 6 مخزن احداث، 8 چاه آب حفاری و 170 کیلومتر خط انتقال شبکه گذاری شده است.

سردارعلی ملک شاهکویی ظهر امروز (پنج شنبه 12 آبان 1401) در چهارمین اجلاس مجمع عالی بسیجیان استان گلستان که با حضور سردارسرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) سپاه نینوا برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه کارگروه های مجمع بسیج، کمک علمی و فکری به توسعه همه جانبه استان گلستان است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه موارد مطرح شده در مجمع صادقانه بوده و حب و بغض در آنها نیست، ادامه داد: گلستان با توجه به ظرفیت هایی که دارد، دارای مشکلاتی هست که باید برای رفع آنها و استفاده از همه ظرفیت استان همت کنیم.

وی با اشاره به پروژه آبرسانی روستای سخی آباد آق قلا که صبح امروز با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد، خاطرنشان کرد: در تداوم اجرای طرح شبکه توزیع داخلی، به 480 روستای گلستان آبرسانی می شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه آبرسانی به 480 روستای گلستان

اجرای پروژه آبرسانی به 480 روستای گلستان