مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-03اقتصادي

ضرورت توسعه آموزش های بحران/پیشگیری از فرونشست زمین اولویت است


معاون سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر ضرورت توسعه آموزش های بحران، گفت:در راستای پیشگیری از خسارت های احتمالی در حوادث، لازم است نسبت به مقاوم سازی واحدهای غیر مقاوم اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول حسام ظهر پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان جنوبی از ایجاد قرارگاه های بحران در سطح کشور خبر داد و گفت: این قرارگاه ها به صورت قطبی با نگاه تجهیز و نوسازی تجهیزات برای آمادگی در مواقع بحران ها یا پاسخ و مقابله با آن در دستور کار قرار گرفته اما مدیریت آنها هنوز قطعی نشده است.

وی خواستار تقویت رویکرد پیشگیرانه در مدیریت بحران شد و افزود: همچنین باید بیان ما بر محور پیشگیرانه تقویت شود که درصد آن خیلی پایین است و ابتدا باید این موضوع از دستگاه اجرایی مربوطه پیگیری شود.

حسام بیان کرد: موضوع فرونشست زمین با اولویت حوزه های سکونتی در استان هایی که درگیر این مساله هستند از موضوعات بسیار مهم و مورد توجه سازمان است.

وی و گفت: آموزش مدیران ستادی شش استان کشور را در برنامه داریم اما در سطح استانی برای ستادهای شهرستانی باید برنامه ریزی شود.

معاون هماهنگی پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به لزوم مقاوم سازی مسکن روستایی، بیان کرد: در حال حاضر هزینه ها بالا رفته و سقف تسهیلات حتی با ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه آموزش های بحران/پیشگیری از فرونشست زمین اولویت است

ضرورت توسعه آموزش های بحران/پیشگیری از فرونشست زمین اولویت است