مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-03سياسي

آتش افروزی ها و جنایت های ددمنشانه بی پاسخ نخواهد ماند


وزیر اطلاعات در پیامی که به مناسبت 13 ابان منتشر کرد، نوشت: سربازان گمنام امام زمان (ع) و جامعه اطّلاعاتی کشور به ملّت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی اطمینان می دهند که این آتش افروزی ها و جنایت های ددمنشانه بی پاسخ نخواهد ماند.

- وزیر اطلاعات در پیامی که به مناسبت 13 ابان منتشر کرد، نوشت: سربازان گمنام امام زمان (ع) و جامعه اطّلاعاتی کشور به ملّت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی اطمینان می دهند که این آتش افروزی ها و جنایت های ددمنشانه بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمینسید اسماعیل خطیب در پیام خود به مناسبت 13 آبان نوشته است: یوم الله 13 آبان روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی سالگرد تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکای جنایتکار توسط دانشجویان پیرو خط امام (رضوان الله علیه)، روز دانش آموز و اعلام مخالفت حضرت امام (ره) با قانون نژادپرستانه حق قضاوت کنسولی (کاپیتولاسیون)، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است.

در 13 آبان، ابهت پوشالی شیطان بزرگ به سخره گرفته شد و دسیسه های جاسوسیِ براندازانه علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی با شکست مفتضحانه ای مواجه گردید.

در این روزها نیز توطئه ای از پیش طراحی شده توسط استکبار جهانی، صهیونیسم غاصب و رژیم های وابسته و ارتجاعی منطقه با بهره کشی از عناصر خودفروخته و جمعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش افروزی ها و جنایت های ددمنشانه بی پاسخ نخواهد ماند

آتش افروزی ها و جنایت های ددمنشانه بی پاسخ نخواهد ماند