مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-03سياسي

حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی به فتنه گران است


فرمانده سپاه کربلا حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان را مشت و پاسخ محکمی به فتنه گران و آشوبگران اخیر در کشور دانست.

- سردار سیاوش مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت سالروز ملی مبارزه با استکبار و 13 آبان آن را نشانه نفرت از استکبار دانست و گفت: تضعیف و نابودی اسلامی از برنامه های دشمن است و مردم، دانشجویان و آحاد مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.

وی با اظهار اینکه مردم با حضور در راهپیمایی اعلام خواهند کرد که همچنان پای انقلاب ایستادند و کشور را دولت دارند، گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی پاسخ محکمی به فتنه گران در حوادث اخیر خواهد بود.

وی با اشاره برپایی آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده و نخبه ملی در استان گفت: اگر بخواهیم به آینده کشوری پی ببریم و ارزش های انقلاب اسلامی را گسترش دهیم چاره نداریم به بسیج دانش آموزی توجه بیشتری شود.

سردار مسلمی سرمایه گذاری اساسی در حوزه دانش آموزان را لازم دانست و گفت: برنامه های دشمن متوجه این قشر تاثیرگذار است از این رو توجه به مسائل تربیتی و ترویج ارزش های والای انقلاب اسلامی ضروری است و همه برنامه ریزی ها برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، پرداختن به دانش آموزان و توجه به آنها الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی به فتنه گران است

حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی به فتنه گران است