مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-03اقتصادي

6 پروژه برای نجات بوشهر از کم آبی


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر از اجرا 6 پروژه سدسازی در استان خبر داد و گفت: این پروژه ها با پیشرفت فیزیکی قابل قبول در استان بوشهر در حال اجرا و پروژه سد باغان با پیشرفت 87 درصد در آستانه آبگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی محمدی صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با مطالعات انجام شده در سنوات اخیر، طرح های توسعه منابع آب در برخی از حوزه های دارای ظرفیت و یا دارای خطرپذیری بالا آغاز شده و هم اکنون 6 پروژه سد سازی با پیشرفت فیزیکی قابل قبول در استان بوشهر در حال ساخت است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر افزود: مطالعات چهار پروژه شامل سدهای با کاربری شرب، کشاورزی و صنعت در مناطق مختلف استان بوشهر انجام شده و 2 پروژه دیگر در مرحله مطالعات به سر می برند.

وی ادامه داد: سد دهرود در شهرستان دشتستان یکی از این پروژه ها است که با حجم مخزن 10.

5 میلیون مترمکعب، به منظور کاهش فشار بر سفره های آب زیرزمینی، بهبود شرایط کشاورزی به ویژه گلخانه ها و تأمین بخشی از آب شرب منطقه آماده اجرا است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این پروژه، از طرح های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر است، تاکید کرد: تأمین آب یکی از اولویت های اصلی استان بوشهر است و به منظور بهره برداری حداکثری از رواناب های موجود در استان، 6 پروژه سد سازی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 پروژه برای نجات بوشهر از کم آبی

6 پروژه برای نجات بوشهر از کم آبی