مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-03سياسي

سلاح راهبردی جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون، حضور مردم است


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دشمنان به مدت 43 سال است تلاش می کنند بین مردم و نظام جمهوری اسلامی، جدایی ایجاد شود؛ زیرا سلاح راهبردی جمهوری اسلامی، - ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دشمنان به مدت 43 سال است تلاش می کنند بین مردم و نظام جمهوری اسلامی، جدایی ایجاد شود؛ زیرا سلاح راهبردی جمهوری اسلامی، حضور و حمایت مردم است.

سردار مرتضی کشکولی در نشست جبهه علمی فرهنگی خرم آباد که با حضور دانشگاهیان استان در دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، با اشاره به فلسفه وجودی نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب از نوع یک نظام مردمی است؛ بنابراین، دشمنان کوشش می کنند مردم را از نظام جمهوری اسلامی، جدا کنند.

وی سلاح راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران را مردم دانست و با بیان اینکه دشمنان تلاش کرده اند از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون که با این سلاح راهبردی یعنی مردم، مقابله کنند، تصریح کرد: کشته سازی در وقایع و اغتشاشات اخیر، از تاکتیک های دشمن بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: هدف دشمن آن بود که اعتراضات و اغتشاش به دانشگاه ها، مدارس، کارخانجات و بازار کشانده شود تا کشور تعطیل شود اما دشمن در این تاکتیک، شکست خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاح راهبردی جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون، حضور مردم است

سلاح راهبردی جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون، حضور مردم است